پروژه های مرتبط

پنجره ترمال بریک


پنجره ترمال بریک

پنجره ترمال بریک یک گزینه مطمئن برای کاهش هزینه های انرژی است. به طور کلی پنجره و درب از اجزای مهم و اساسی یک ساختمان به حساب می آیند. آن ها به تهویه هوا کمک می کنند و البته تا حدودی در زیبایی و ظاهر یک ساختمان یا خانه نقش دارند.

با این اوصاف انتخاب درست یک پنجره مناسب از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. پنجره و درب های ساختمان در شکل، طرح و جنس های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

هر یک از این شکل و طرح ها دارای ویژگی های به خصوصی هستند. یکی از پر کاربرد ترین و مطمئن ترین انواع پنجره ها پنجره ترمال بریک است که همچون یک عایق دما، از انرژی موجود در فضای خانه شما محافظت می کند.

این پنجره به هیچ عنوان انرژی موجود را هدر نمی دهد. اگر می خواهید هوای داخل خانه در فصل تابستان، خنک و در فصل زمستان، گرم بماند، خرید این پنجره یک انتخاب عالی است.

قبل از خرید پنجره های ترمال بریک، باید با آن ها به خوبی آشنا شوید و ویژگی های آن ها را بدانید. در این مقاله قصد داریم درباره پنجره های ترمال بریک، تفاوت آن ها با درب و پنجره های معمولی، نحوه عملکرد درب و پنجره ترمال بریک و راهنمای خرید این نوع پنجره صحبت کنیم. در آخر هم خواهید دانست که به طور کلی این پنجره برای شما مناسب است یا خیر.


درب و پنجره ترمال بریک

درب و پنجره ترمال بریک یکی از اجزای جدایی ناپذیر ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی هستند. درب و پنجره ترمال بریک علاوه بر زیبایی، تا حدی به تهویه هوای داخل هم کمک می کنند. درب و پنجره ترمال بریک نه فقط برای تنظیم هوای داخل اتاق بلکه برای کل خانه مفید هستند.

طیف وسیعی از مواد اولیه و مصالح ساختمانی برای ساخت پنجره ها مناسب هستند. درب و پنجره ترمال بریک یک تقویت کننده برای پنجره به حساب می آید که همچون عایق عمل می کند و در چارچوب قرار می گیرد. این نوع درب و پنجره با درب و پنجره های معمولی تفاوت دارد. امتیاز های درب و پنجره ترمال بریک را در ادامه ذکر می کنیم تا متوجه برتری آن ها نسبت به درب و پنجره معمولی شوید.

درب و پنجره ترمال بریک دمای خانه شما در یک وضعیت ثابت نگه می دارد و انرژی گرمایشی یا سرمایشی به راحتی تلف نمی شود. این کارکرد هزینه های قبض برق و انرژی را کاهش می دهد.

درب و پنجره ترمال بریک یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه ها به حساب می آیند. آن ها از نظر هزینه، زیاد گران نیستند.

همانطور که گفتیم با وجود پنجره ترمال بریک، سیستم های تهویه یا گرمایشی/سرمایشی شما بهتر کار می کنند. به این ترتیب قبض برق شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا می کند. درب و پنجره ترمال بریک، در هزینه های بلند مدت شما نقش پر رنگی خواهند داشت.

علاوه بر آن این نوع درب و پنجره در طول زمان، به کمترین میزان نگهداری و تعمیرات نیاز دارند. پنجره ترمال بریک از رطوبت بیش از حد و یا کپک زدن جلوگیری می کند و در این زمینه از درب و پنجره های معمولی بهتر عمل می کند. اگر به فکر بازسازی پنجره ها یا ساخت یک ساختمان جدید هستید، این نوع درب و پنجره را فراموش نکنید.

پنجره ترمال بریک ضد سرقت است و ایمنی بالایی دارد. این پنجره قفل سخت افزاری استانداردی دارد که پایداری و ایمنی آن را تضمین می کند.


انواع درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

انواع درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ضد شن است و در برابر باد مقاومت بالایی دارد. اگر در منطقه ای بادخیز زندگی می کنید، حتما آن را در نظر داشته باشید.

به دلیل استحکام کششی بالای انواع درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک، در برابر حرارت تغییر شکل نمی دهد و خراب نمی شود. به طور کلی می توانید روی دوام و استحکام بالای انواع درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک حساب کنید. علاوه بر همه این موارد درب و پنجره آلمینیومی ترمال در اثر برخورد با مواد اسیدی و قلیایی دچار تغییر شکل و آسیب نمی شود.

انواع درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک جزو مصالح ساختمانی سبز به حساب می آید. این نکته بدین معناست که در تولید پنجره های مذکور، از مواد مضر استفاده نمی شود.

ضمن اینکه همه مواد اولیه برای ساخت آن قابل بازیافت و استفاده دوباره هستند. اگر به محیط زیست اهمیت می دهید، این پنجره یک گزینه محبوب برای شما خواهد بود.

تطبیق پذیری این نوع پنجره بالاست؛ بنابراین با شکل و طرح های مختلفی ساخته می شود.

در نهایت با توجه به امتیاز هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، می توانیم برجسته ترین و مهم ترین ویژگی های آن را در عایق حرارتی بودن، استحکام بالا، مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر خوردگی، عمر طولانی و تطبیق پذیری بالا خلاصه کنیم. معمولا پنجره ترمال بریک بهترین انتخاب برای ساختمان های مدرن و پیشرفته به حساب می آید.


درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک یک محصول محبوب برای مردم در سراسر دنیاست. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک خصوصا به دلیل ظاهر مینیمال و مدرنی که دارند مورد توجه قرار می گیرند. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند و در برابر پوسیدگی و تاب برداشتن مقاوم هستند.

برای آشنایی بیشتر با درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک باید بگوییم که در واقع خود ترمال بریک یک قطعه ساده در درب یا پنجره است که از دست دادن گرما را به حداقل می رساند. فناوری جدید ترمال بریک به تنظیم درجه حرارت در فضای خانه کمک می کند.

با این فناوری خانه شما در تابستان خنک و در زمستان گرم می ماند. اگر قصد دارید از این پنجره برای عایق بندی استفاده کنید، می توانید درب و پنجره آلمینیومی ترمال را با شیشه دوجداره و سه جداره ترکیب کنید.

این ترکیب میزان هدر رفت انرژی خانه را به کمترین میزان می رساند و هزینه های شما را کاهش می دهد. پنجره ترمال بریک با وجود استفاده از آلمینیوم برای هر سبک از خانه یا ساختمانی مناسب است. این امکان وجود دارد که طرح و شکل دلخواه خود را برای ساخت درب و پنجره های ترمال بریک سفارش دهید.


پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

معمولا برای نصب چراغ های سقفی مدرن از قاب های آلمینیومی یا فولادی استفاده می شود. دلیل استفاده از پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، وزن سبک و استحکام آن هاست. ضمن اینکه پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در مقایسه با قاب های چوبی، به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد.

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از موادی ساخته شده اند که رسانای گرمای بسیار ضعیفی هستند. این ماده اگر وارد یک قاب فلزی شود، مانعی فیزیکی برای جلوگیری از انتقال گرما ایجاد می کند. مواد پنجره های آلومینیومی ترمال بریک یکپارچگی مجموعه قاب را حفظ می کند.

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک مزایای زیادی دارد که همانطور که اشاره کردیم، مهم ترین آن بهبود عملکرد حرارتی است. این ویژگی، پنجره های آلومینیومی ترمال بریک را برای ساختمان های تجاری و مسکونی مناسب کرده است. این نوع پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، کارایی انرژی را در سطح ساختمان بهبود می بخشد.


راهنمای انتخاب پنجره ترمال بریک

انتخاب درب و پنجره مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا این جزء خانه هم امنیت آن را فراهم می کند و هم مانند یک سپر در برابر بلایای طبیعی عمل می کند. برای انتخاب درب یا پنجره های ترمال بریک حتما درباره انواع برند تولید کننده آن ها تحقیق کنید.

این برند باید از آلمینیوم و به طور کلی مواد اولیه با کیفیتی برای تولید درب و پنجره استفاده کرده باشد. یکی دیگر از فاکتور هایی که در زمان خرید این نوع پنجره اهمیت دارد، انتخاب مواد عایق حرارتی است که در وسط پنجره یا درب قرار می گیرد.

این مواد باید مطابق با استاندارد ها انتخاب ساخته شده باشند. برای ساخت مواد عایق نباید از عایق پلاستیکی PVC ارزان قیمت استفاده شود؛ زیرا در این صورت عمر مفید درب یا پنجره و ایمنی آن کاهش پیدا می کند.

بهتر است برای انتخاب یک پنجره ترمال بریک بهترین کیفیت را انتخاب کنید و قیمت کم را فدای کیفیت نکنید. هر چقدر از مواد اولیه بهتر و با کیفیت تری در ساخت این پنجره استفاده شده باشد، عملکرد و دوام بیشتری هم خواهد داشت. اندازه و جنس شیشه از فاکتور هایی است که در قیمت و همچنین عملکرد پنجره تاثیر می گذارد.


قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

اگر کنترل دما و کاهش هزینه ها برای شما امری حیاتی است، پنجره ترمال بریک برای شما مناسب خواهد بود و قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک مناسب خواهد شد هوای سرد را درون خانه وارد نمی کند.

علاوه بر آن اگر در سطح کف خانه رطوبت وجود دارد، پنجره ترمال بریک پیشنهاد ما به شماست. با وجود این فناوری، پنجره های شما با دوام خواهند بود و در اثر گذر زمان دچار خوردگی نخواهند شد که قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک در آن تاثیر دارد.

اگر قصد تعویض درب و پنجره ها را دارید یا مشغول ساخت و ساز یک ساختمان جدید هستید، حتما پنجره ترمال بریک را در گزینه های اصلی خود داشته باشید. این نوع درب و پنجره در کاهش هزینه ها و حفظ دمای موجود در ساختمان نقش پر رنگی را ایفاء می کنند.

اندازه و جنس پنجره شیشه ای در قیمت خرید این محصول، نقش تعیین کننده ای دارد. با این حال به یاد داشته باشید که پنجره مورد بحث به کمترین میزان نگهداری نیاز دارد و عملا هزینه ای به جز هزینه اولیه نخواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط