پروژه های مرتبط

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک


درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک برای استفاده بهینه انرژی در ساختمان های شما ساخته شده اند. آن ها می توانند هزینه های انرژی را تا حد زیادی کاهش دهند.

با توجه به اینکه در ساخت این نوع درب و پنجره از شیشه دوجداره استفاده شده است، می توانید به امنیت آن اطمینان کنید. ضمن اینکه با وجود آن، هیچ صدایی وارد ساختمان نمی شود و هیچ صدایی هم از ساختمان شما خارج نمی شود.

اگر حفظ حریم خصوصی و تامین آرامش ساکنین، برای شما اهمیت زیادی دارد، انتخاب یک درب و پنجره دوجداره و از نوع ترمال بریک یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

با این پنجره می توانید تا حد زیادی از اتلاف هوای مطبوع در ساختمان جلوگیری کنید. در فصل سرد سال، گرما از درب و پنجره خارج نمی شود و در فصل گرم، هوای خنک در ساختمان باقی می ماند.

در این مقاله قصد داریم درباره سیستم آلمینیوم ترمال بریک، اهمیت استفاده از درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک، مزایای شیشه های دوجداره در ساخت درب و پنجره و اهمیت انتخاب جنس درب و پنجره صحبت کنیم.

اگر می خواهید ساختمان جدیدی بسازید یا درب و پنجره های فعلی خود را عوض کنید، این مقاله برای معرفی درب و پنجره دوجداره ترمال بریک به شما کمک می کند.


سیستم آلمینیوم ترمال بریک

ترمال بریک اصطلاحی است که به نوع خاصی از قاب درب یا پنجره داده می شود. برای ساخت این نوع درب و پنجره از انواع شیشه ها استفاده می شود. یکی از این شیشه ها، شیشه دوجداره است که درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک را می سازد.

قاب و چارچوب تاثیر زیادی بر بازدهی انرژی پنجره می گذارد. شیشه دوجداره یکی از ابزار های ساختمانی برای بهره وری انرژی و استفاده درست از آن است. این شیشه وقتی با یک قاب آلومینیومی ترکیب می شود و درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک را می سازد، یک گزینه ایده آل برای ساختمان های مدرن است.

این نوع درب و پنجره هم یک عایق انرژی هستند و هم در آسایش کلی اعضای خانه نقش مهمی دارند. ساخت پنجره ترمال آلومینیومی معمولا نسبت به قبل متفاوت تر ساخته می شود.

در گذشته این پنجره ها به صورت یک تکه ساخته می شدند که بر راندمان حرارتی تاثیر منفی می گذاشتند. در ساخت پنجره های مدرن، آن ها را به صورت دو تکه می سازند. پنجره های حرارتی عایق حرارتی محسوب می شوند و به انرژی رتبه A+ دست پیدا می کنند.

قاب های درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک ظریف و باریک هستند. به این ترتیب نور بیشتری وارد خانه یا ساختمان می شود و باعث بزرگ تر دیده شدن آن می شود.

با این محصول گرما در فصل زمستان با وجود یک مانع حرارتی پلی آمیدی خاص در خانه حفظ می شود. با درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در فصول سرد سال اطمینان داشته باشید که می توانید در هزینه های انرژی صرفه جویی کنید. ضمن اینکه با وجود موانع حرارتی در آلمینیوم در فصل تابستان هم خانه خنک خواهد ماند.


درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک و اهمیت آن

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک می تواند دو هوای مختلف را از هم جدا نگه دارد. در فصول سرد سال، قاب فلزی درب و پنجره گرما را به سطح داخلی خانه هدایت می کند.

ترمال بریک می تواند انتقال دما را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. کاهش 50 درصدی اتلاف انرژی، هزینه های شما را به طرز قابل توجهی کم می کند. علاوه بر آن، این نوع درب و پنجره عایق صدا و غیر قابل اشتعال هم هستند. با استفاده از آن هم ایمنی شما در برابر آتش سوزی تامین می شود و هم سر و صدا در طول شبانه روز آسایش شما را مختل نمی کند.


استفاده از شیشه دوجداره برای ساخت درب و پنجره ترمال بریک

درب و پنجره دوجداره سال هاست که بین کاربران و پیمانکاران محبوب است. بسیاری از ساختمان های مدرن برای آسایش هر چه بیشتر ساکنین از این نوع شیشه در ساخت، بهره برده اند.

آیا می دانید که دلیل محبوبیت این نوع شیشه ها چیست؟ آن ها موجب راحتی و کاهش هزینه های ساختمان می شوند. این کارکرد از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد. در ادامه می توانید با مزایای درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک بیشتر آشنا شوید.


بهره وری انرژی

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک هوای داخل را به نوعی مهر و موم می کند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع را نمی دهد. این شیشه ها به طور قابل توجهی انتقال و جا به جایی هوا را کاهش می دهند.

به طور کلی حدود 10 درصد از انرژی یک خانه از طریق پنجره ها از بین می رود. شما می توانید با کمک یک شیشه دوجداره در درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک از این هدر رفت انرژی جلوگیری کنید.

معمولا از قاب های مختلفی برای ساخت درب و پنجره های شیشه ای استفاده می کنند. یکی از انواع این قاب ها، قاب آلومینیومی ترمال بریک است که از خروج گرما جلوگیری می کند.


عایق صدا

اگر در نزدیکی مکان های بزرگ و پر سر و صدا مثل فرودگاه یا خیابان های اصلی ساکن بوده باشید، اهمیت عایق صدا را درک می کنید. این سر و صدا های مخرب فقط در شهر های بزرگ وجود ندارد و ممکن است در شهر های کوچک و حتی روستا ها هم این مشکل وجود داشته باشد. با وجود یک شیشه یا درب دوجداره می توانید تا حد زیادی این آلودگی های صوتی را کاهش دهید.


حریم خصوصی

عایق بودن درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به صورت برعکس هم کاربرد دارد و از خارج شدن صدا جلوگیری می کند. با این نوع درب و پنجره می توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید و از اذیت کردن همسایه ها جلوگیری کنید.


راحتی

به طور کلی یک شیشه دوجداره در درب و پنجره باعث راحتی هر چه بییشتر ساکنین می شود. با درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک خبری از نفوذ باد سرد در فصول سرد سال نخواهد بود.

شیشه های دوجداره با پیکر بندی های مختلف و دستگیره های آسان قابل نصب و استفاده است. شما می توانید متناسب با سلیقه و کارکرد مورد انتظارتان هر یک از این موارد را انتخاب کنید.


امنیت

یکی از مهم ترین کارکرد هایی که یک درب یا پنجره باید داشته باشد، تامین امنیت است. استفاده از درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک می تواند امنیت ساختمان را تا حد زیادی افزایش دهد. نفوذ به درب و پنجره دوجداره ترمال بریک تقریبا امکان ندارد. ضمن اینکه امکان اضافه کردن سیستم های قفل پیشرفته به این نوع درب و پنجره هم وجود دارد.


افزایش ارزش ملک

یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی که درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک دارد، در سرمایه گذاری خلاصه می شود. با نصب یکی از این درب و پنجره ها، خواهید دید که ارزش ساختمان یا ویلای شما به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می کند. اگر تصمیم دارید ساختمان با ارزشی بسازید از درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک بهره ببرید.


تعمیر و نگهداری کم

یکی از دغدغه های کاربران در زمان خرید انواع درب و پنجره خاص، بحث تعمیر و نگهداری آن هاست. چه از درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک استفاده کنید و چه انتخاب شما یک محصول با قاب PVC باشد، نیاز به نگهداری آن بسیار کم خواهد بود. این دو جنس قاب هر دو دوام و طول عمر بالایی دارند و در طول استفاده از آن ها به تعمیر یا تعویض چندانی نیاز نیست.


اهمیت انتخاب جنس پنجره یا درب

انتخاب اینکه کدام مواد جنس پنجره و درب برای شما مناسب تر است، اهمیت زیادی دارد. چه هدف شما تعویض درب و پنجره باشد و چه در حال ساخت و احداث یک ساختمان جدید باشید، جنس درب و پنجره اهمیت زیادی دارد.

برای انتخاب این جزء از خانه یا ساختمان باید آن را از نظر عملکرد، سبک، ویژگی ها و صرفه جویی در هزینه بررسی کنید. هر یک از این فاکتور ها می توانند شما را در انتخاب گزینه درست راهنمایی کنند.

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک یکی از همین گزینه هاست. این نوع درب و پنجره ها در استفاده بهینه از انرژی و تامین امنیت کمک زیادی به شما می کنند.

در نهایت با وجود درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک خیالتان از بابت مصرف انرژی و هزینه های آن راحت باشد. این درب و پنجره ها هوای داخل و خارج از ساختمان را از هم جدا می کنند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع داخل را نمی دهند.

با توجه به طول عمر طولانی این درب و پنجره ها، آن ها به منزله یک سرمایه گذاری سودآورد در ساختمان شما هستند. ضمن اینکه استفاده از آن، باعث افزایش قیمت و ارزش ساختمان شما می شود.

با توجه به اینکه می توانید از رنگ های متنوعی در ساخت این درب و پنجره استفاده کنید، امکان هماهنگ سازی آن با دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی وجود دارد.

مقالات مرتبط